شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۱:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 271
طرح نظارتی و پایش ساماندهی حمل و نقل مسافر آغاز شد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار با اشاره به آغاز طرح ساماندهی حمل و نقل مسافر در سطح شهرستان شهریار تا پایان فروردین ماه گفت :در راستای اهداف پایشی و نظارتی و اجرای وظایف این سازمان طرحی در جهت خدمات رسانی بهینه به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز از امروز اجرایی شد تا بتوانیم طبق تاکیدات شهردار محترم شهریار در روزهای تعطیل نیز خدمات لازم را برای شهروندان مهیا نماییم.
نوروزی یادآور شد: در این طرح که ابلاغیه‌های لازم به رانندگان و تاکسی داران انجام گرفته به صورت مداوم و مستمر نسبت به نحوه خدمات رسانی رانندگان محترم به مسافرین اقدام می‌گردد تا مبادا مردم در ایام پیش رو با مشکل برخورد نمایند.

وی افزود: پیش از تعطیلات نیز مردم با حضور در سطح شهر جهت خریدهای نوروزی نیاز به خدمات دهی در حوزه حمل و نقل دارند که تمهیدات لازم کاملاً ابلاغ شده که ان شاالله در این حوزه نیز هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه با نظارت همکارانم انجام می‌گیرد و از مردم شریف شهریار درخواست می‌کنیم در خصوص مشکلات و مسائل پیش رو در ایام یاد شده سازمان حمل و نقل عمومی را مطلع کنند تا نسبت به رفع آن در کوتاه‌ترین زمان اقدام نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0