شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۱:۰۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 271
اجرا و نصب نرده‌های حفاظتی و گاردریل در حاشیه تقاطع شهید صیاد شیرازی
در راستای تحقق اهداف ایمن سازی معابر سطح شهر عملیات نصب و اجرای نرده‌های حفاظتی و گاردریل در حاشیه بلوار شهیدان اینانلو حد فاصل تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی تا ورودی بلوار مدرس به اجرا درآمد.
معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری شهریار در این خصوص گفت: طبق نظریه کارشناسان زحمتکش این سازمان و مشاوران پلیس راهور عملیات نصب گاردریل در معابر خطرساز و خطرآفرین سطح شهر در دستور کار ما قرار گرفت تا حسب دستور شهردار ، مناطق اولویت‌دار به سرعت ایمن سازی شوند.

وی افزود: نصب نرده‌های حفاظتی می‌تواند از صدمات شدید تصادفات جلوگیری نماید و همچنین مانعی برای تشدید برخی از برخوردهای خودروها و در نتیجه حفظ جان شهروندان شود از سوی دیگر نیز گاردریل مانعی برای تردد عابران پیاده در معابر پرسرعت است که عملیات نصب و اجرا توسط همکارانم طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته هم اکنون در سطح شهر در حال اجراست.

نوروزی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام گرفته مراحل اجرایی آن در حاشیه بلوار شهیدان اینانلو حد فاصل تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی تا ورودی بلوار مدرس به اتمام رسید و انشاالله بنا داریم در نقاط دیگر سطح شهر نیز با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته اقدامات ایمن سازی را در این حوزه اجرایی نماییم.

photo10336932048.jpgphoto10336932731.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0